Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Home    Możliwości    Rejestruj    O nas    Kontakt    Log in
POZNAJ Z BLISKA NASZ
wyjątkowy helpdesk
Dlaczego warto?
Prime Desk to pierwszy tak kompleksowy i łatwy w obsłudze helpdesk na rynku. Dzięki automatycznej synchronizacji ze skrzynką pocztową, każdej nowej wiadomości przydzielany jest od razu numer identyfikacyjny, a klient błyskawicznie otrzymuje potwierdzenie dostarczenia zgłoszenia. Zapytanie trafia natychmiast do odpowiedniego departamentu, dzięki czemu specjaliści z Twojego zespołu mogą szybko odpowiedzieć na każde pytanie. Wszystkie wiadomości zwrotne od klientów są przyporządkowywane do odpowiednich wątków, co gwarantuje łatwość śledzenia przebiegu korespondencji. Dodatkowo, możesz zdefiniować automatyczne odpowiedzi systemowe na najczęściej zadawane pytania.
KIERUJ ZAPYTANIA DO ODPOWIEDNICH SPECJALISTÓW
Email 1 sales@primedesk.com
Email 2 support@primedesk.com
Email 3 help@primedesk.com
Email 4 sla@primedesk.com
DZIAŁ SPRZEDAŻY
DEPARTAMENT WSPARCIA
J. KOWALSKI
sprzedaż i wsparcie
A. KOWALSKI
wsparcie
LUB DO WYBRANEGO DEPARTAMENTU
J. KOWALSKI
obsługa klienta
A. KOWALSKI
obsługa klienta
Email 1 sales@primedesk.com
Email 2 sales@primedesk.com
Email 3 sales@primedesk.com
Co zyskujesz?
Poznaj wszystkie funkcje i właściwości naszego systemu, które usprawnią codzienną obsługę Twoich klientów. Jeżeli nie ma wśród nich funkcjonalności, na której szczególnie Ci zależy - napisz do nas. Prime Desk jest stale rozwijany, ponieważ chcemy by był jak najbardziej dopasowany do rzeczywistych potrzeb przedsiębiorców.
DARMOWA REJESTRACJA
Zarówno rejestracja, jak i korzystanie z wszystkich dostępnych funkcjonalności systemu są całkowicie darmowe. Proces rejestracyjny trwa maksymalnie 3 minuty.
PRZYJAZNY PANEL
Uproszczony wygląd aplikacji i intuicyjny system nawigacji gwarantują łatwość obsługi narzędzia i odczuwalną oszczędność czasu poświęcanego na kontakt z klientami.
WIELOJĘZYCZNY INTERFEJS
Możesz samodzielnie wybrać język interfejsu odpowiadający językowi, w jakim na co dzień komunikuje się Twój zespół.
OBSŁUGA POP/SMTP
Helpdesk jest w pełni zsynchronizowany z Twoją pocztą elektroniczną, dzięki czemu wszystkie wiadomości przychodzące są automatycznie pobierane do systemu. Wiadomości wychodzące także przechodzą przez Twoje konto pocztowe.
SPRAWNY PODZIAŁ ZGŁOSZEŃ
Dzięki możliwości wydzielenia specjalnych departamentów, odpowiedzialnych za poszczególne zagadnienia, masz pewność, że zapytanie klienta trafi do najbardziej kompetentnej osoby w tej dziedzinie.
ZAGADNIENIA ZEWNĘTRZNE
Jeżeli odpowiedź na pytanie będzie wymagała konsultacji ze specjalistami spoza Twojego zespołu, możesz automatycznie wysłań im e-mail. Ich odpowiedzi zostaną przyporządkowane do odpowiednich wątków.
BAZA WIEDZY
System umożliwia szybkie wysyłanie gotowych odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Dzięki czemu oszczędzasz i czas i zasoby.
WŁASNY UKŁAD OKNA
Sam decydujesz o układzie korespondencji. Indywidualne rozmieszczenie wątków zapewnia wyższy komfort pracy i większą wydajność.
KONTROLA NAD SPAMEM
Konfiguracja odpowiednich filtrów umożliwia szybką eliminację niepożądanych wiadomości od podejrzanych nadawców.
SYSTEM SLA
Nadając zgłoszeniom stopień ważności, zyskujesz gwarancję, że te najważniejsze zapytania zostaną obsłużone w pierwszej kolejności. To szczególnie ważne w kontekście kluczowych klientów.
NOTATKI
Wiele zapytań od klientów może mieć podobny charakter, ale różnić się niuansami. Aby uniknąć nieporozumień, warto skorzystać z możliwości sporządzania wewnętrznych komentarzy do poszczególnych wątków.
ŁATWOŚĆ NAUKI
Narzędzie jest skonstruowane w tak prosty sposób, że wdrożenie nowego pracownika w jego obsługę nie zajmie Ci więcej niż 1 minutę.
OBSŁUGA WŁASNEJ DOMENY
Prime Desk umożliwia zarządzanie wszystkimi wątkami pod własną domeną. Z łatwością dodasz adres, pod którym będzie się znajdował Twój system helpdesk, np.: hd.najlepszafirma.com
Co jeszcze warto wiedzieć?
Naszym celem jest stworzenie kompletnego systemu, pozwalającego na sprawne i profesjonalne rozwiązywanie wszystkich problemów klientów. Wsparcie na światowym poziomie - do tego dążymy.

Dlatego stale rozwijany nasze narzędzie, systematycznie dodając kolejne funkcjonalności i wsłuchując się w głos naszych obecnych klientów. Jeżeli chcesz zgłosić brak istotnej funkcjonalności - napisz do nas.

PrimeDesk
Home
Możliwości
Rejestruj
O nas
Kontakt
Log in
Kontakt
Newsletter
Wpisz swój e-mail
subskrybuj
Bądź w kontakcie
Google+
Facebook
Twitter
Copyright 2020 © PrimeDesk.com All rights reserved